9 Jun 2006

dayday art


大家好!適逢大日子,除左係我最期待四年一度0既世界party, World Cup 2006之外,亦係小弟0既三十週年。所以趁住呢個熱哄哄0既氣氛,亦希望為自己打打氣。

正所謂三十而立,小弟決定幹一番偉大0既小事業。dayday art呢個念頭源於自己每日朝早check email 0既習慣,都希望收到一個令人驚喜0既訊息,以帶黎一日快樂0既開始。所以就好希望將自己0既想法藉著email同大家分享,跟大家“說聲早,講聲好!”顧名不可思義,dayday art唔係什麼高不可攀0既藝術,而是不求畫功,但平易近人,既感性又激情,既認真又有趣0既隨筆奇想。雖然有可能會帶點無聊,但亦請大家多多包涵。其實仲有另一個意義,就係希望藉著dayday art去督促自己畫多0的0野,不至於我0既左手最後會變成keyboard,右手變成mouse,失去雙手本身可以創造0既能力。

好喇!最近大家都聽得太多“有壓力”呢三個字,實在有0的煩!所以希望大家睇波減壓之餘,dayday art 0既訊息亦可以為大家消消氣,在未開口講出“有壓力”之前,心裡已覺得解決晒就好喇。謝謝!

感謝中文打字激快0既神奇女俠Sammi協助
link